خستهم...
اونقدرخسته که خوابم نمی بره!
خوابچشم های بسته نمی خواد،افکار بسته می خواد و من ...
هیعی...
انقدربا وجود تو خوشبختم،که دیگه منتظر هیچ کس نیستم تا خوشبختم کنه...
کیتمام وجود من شدی!؟
بغضهای امشبمو که با کوچیکترین اشاره اشک میشه دوست دارم.
یکتایمن...
فقطتو میدونی من هیچکسو هیچ چیزو بدون تو نمیخوام.
ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157