به دنیا خوش اومدی...

خرید بک لینک

برای دومین بار عمه شدم.برادر کوچک تازه 2 روزه ،برای اولینبار بابا شده.ارشان وارد دنیای ما آدم بزرگا شد:)

نزدیک اذان صبح ،تاریخ 10 اسفند بود که زنداداشم پیامک داد:معصومه من بیمارستانم فقط تومیدونی،برام دعا کن.منم کمی باهاش حرف زدمو بهش انرژی مثبت دادم:) خلاصه من بیشتر از بقیه اون روز هیجانزده بودم،من میدونستم یه موجود کوچیک داره به جمع خانوادمون اضافه میشه و اون روز،روزخاصی خواهد بود برای همه خصوصا برای پدر و مادرش ...


تـا اطــلاع ثـانـوی ......

ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: شنبه 14 اسفند 1395 ساعت: 4:13

صفحه بندی