عشق یعنی...

خرید بک لینک

وقتی حس کنی قراره نباشه احساس خفگی بهت دست بده،انگار کسی بادستاش گلوتو فشار بده، یعنی حسی که با هربار دیدن بیشتر نشه چون اصلا بیشتری وجود نداره چون نهایتِ نهایتِ احساست درگیرشه و فقط دلتنگ تر بشی،عشق یعنی بخوای بخنده حتی به قیمت اشک ریختن خودت،یعنی حس کنی زیباترین آدم دنیا مقابلت نشسته،عشق یعنی به جز اون نبینی یعنی نیست که ببینی، عشق یعنی قول داده باشی ازدواج نکنی و یهو یکی بیاد معادلاتتو بهم بزنه، عشق یعنی حاضر باشی کوتاه عمر کنی خیلی کوتاه اما فقط کنار اون...

نمیدونم چقدر درست گفت،ولی وقتی شنیدم مطمئن شدم من هیچ وقت عشق زمینی رو درک نکردم.حس میکنم یه حس مقدسه،یه حس عجیب و ناشناخته...

من یه بار چندسال پیش احساسی عجیب و ناشناخته اومد سراغم،حسی که شدتش از این احساسی که چند هفته پیش شنیدمو الان نوشتمش بیشتر بود،یادمه،یادته خدا چه جوری دیوونم کردی!:)

تـا اطــلاع ثـانـوی ......

ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: چهارشنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 1:55

صفحه بندی