تو میدانی...

خرید بک لینک

خداوندا تو میدانی،تو میدانی که انسان بودن و ماندن چه دشوار است...

مثل قبل نیست،هیچ چیزو هیچکس...

بلد نیستم،خوش بودن تو جامعه و شرایط فعلی رو بلد نیستم!چقدر دنیا برام غریب شده!خوب نیست تو باشی و انقدر پریشون باشم میدونم،اما...بهم حق بده احساس تنهایی کنم...دلم میخواد دور باشم از دنیای نزدیک به آدمها...

چقدر خوبه که هستی و می تونم توکل کنم بهت،چقدر خوبه که میفهمی منو...چقدر خوبه که من به دوست داشتن تو محتاجم...خدایا شکر بابت حضور خودت تو زندگیمون، دل نا آروم این روزهامو به خودت سپردم


تـا اطــلاع ثـانـوی ......

ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 ساعت: 0:09

صفحه بندی