در حال دیدن مستند میراث فرانسه،از شبکه سه...
حرص میخورم و حرص و....
خدا لعنتتون کنه!الان ما مشکلمون حضور زنان در ورزشگاست!؟دارم فکر میکنم چقدر لذت میبرن که مردمو بیشعور فرض میکنن...
قلبم درد میگیره....
*******(براساس این مستند و امثال اون)سیاست هیچ کشوری علیه خودش و مردمش نیست اما اینجا!
پ.ن:دوستان خواهش مندم،قبل ازدیدن مستند میراث فرانسه،به جمله آخر این پست من که ستاره داره، فکر نکنن اصلا!چون وقتی منظورم واضح میشه که دیده باشین.
تـا اطــلاع ثـانـوی ......
ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: سه شنبه 8 خرداد 1397 ساعت: 15:02