از روزی که آقای مرتضوی رو به صورت زنده و با فاصله ای بسیار ناچیز ملاقات کردم نمیدونم چندروز میگذره،ولی تو برنامه تجلیل از حافظان قرآنی مدیر گرام دعوتشون کرده بودن.یادمه وقتی کنارشون بودیم با اینکه به شدت مشتاق دیدار بودم سرم پایین بود،انگار فقط از تلویزیون میشه از اجراشون لذت برد:)
امروزم مدیر گرام همراه خانواده،دعوتن ساعت 19به برنامه 1452 با اجرای آقای مرتضوی،رک بودنش تو اجرا رو دوست دارم.
پ.ن:امروز هم چندتا از حافظان مدرسه میرن برنامه 1452،محمدمهدی هم یکی ازاوناست...امروز همشون تو دفتر تو صف بودن واسه یه تست کوچولو از جانب مدیر گرام ومنم غش میرفتم خصوصا واسه محمدمهدی
ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185