گفت: دوستی بهترین نوع رابطست.
گفتم: شاید قدیما آره ولی الان نه.
گفت: چرا! آدم تو دوستی طرف مقابلشو میشناسه، برای بدست آوردنش میجنگه، واسه داشتن اون یه نفر تلاش میکنه
گفتم: الان تو دوستی کسی کسی رو نمیشناسه، برای بدست آوردنش نمیجنگه و در نهایت این نشد یکی دیگه.
باخنده گفت:درسته،شگفت زدم کردی.
چقدر ساده ایم گاهی وقتا!دختره بعد از مدتها همصحبتی میپرسه؛
ارتباط با دخترا تااین حد(پیامکی)همیشه برات عادی بوده؟
پسره میگه:کدوم ارتباط؟من!باشما!ارتباط!
دیدم که میگمااااا!
من تازه فهمیدم تعریف ارتباط چقدر متفاوته!بعضیها به هر رابطه ای که دوستی نمیگن که!قربونش برم انگار ارتباط تو مکان خلاصه میشه نه زمان!
ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142