امیرمحمد،وقتی محبت باباشو نسبت به من میبینه:
"خوش به حال عمه که این داداشو داره"
امیرمحمد،وقتی جواب منو نسبت به محبت داداشم میبینه:
"خوش به حال بابام که عمه معصومه خواهرشه"
امیرمحمد بعداز چندثانیه تفکر:
"خوش به حال من،خوشحالم تو خانواده پورابراهیم زندگی میکنم"
:)
تـا اطــلاع ثـانـوی ......
ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: شنبه 19 فروردين 1396 ساعت: 15:11