یکی از عجیب ترین قسمت های دید و بازدید امسال، شاید زمان مواجه شدن فامیل با منه،جالبش اینه که به روشون نمیارن.معصومه موفشن رو حالا هرکی میبینه چند ثانیه ای مکث میکنه و یهو شروع میکنه به احوالپرسی! خب تو سن من پوشش معنی نداره براشون واینه که قابل درک نیستم.نداریم خوووو!
بعضی هام که همین پوشش ساده منو که ازدید خودم هنوز یه پوشش معمولیه خیلی معمولی رو نمیتونن هضم کنن و غیر مستقیم میگن:خشک مقدس بازی رو دوست نداریم!دلم میشکنه ولی اهمیتی نداره،من کاری به کسی ندارم فقط دیگه نمیخوام مثل قبل باشم همین،مطمئنم اگه با چادر ببینن منو که به زودی خواهند دید داستان عجیبی رو پیش رو خواهم داشت.احساس تنهایی میکنم...اما یاد خدا آرامش قلبمه
ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140