وقتایی که دستمون به چیزی نمیرسه دلمون واسش میتپه می دویم،ولی وقتی بهش میرسیم، اونوقت می بینیم چه طبل توخالی بود اون همه احساسات.هر وقت یه چیزیو داشتیو دلت تپید اونوقت عشقه
(بابک کریمی/داره صبح میشه)
چقدر چقـــــدر دوست داشتم این تیکه آخرو(هر وقت یه چیزیو داشتیو دلت تپید اونوقت عشقه)عالی بووووووود عاااااللللللی
تـا اطــلاع ثـانـوی ......
ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال میکنید
برچسب: دیالوگ ماندگار,دیالوگ ماندگار نجات سرباز رایان,دیالوگ ماندگار شهرزاد, نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 2:39