دل نوشتــه

خرید بک لینک

ساعت ها در افکارم ،جستجو کردم تا بهترین جمله روز مرد رابیابم...

جمله را یافتم

اما...

مردش را نه.


اوهوم آره،میدونم یکم سخت گیرانست این رفتار،هرچند که این متن یکم مبالغه داشت،اما خب خیلی روز سختیه این مناسبت ها،چون خیلی تلاش میکنم و برام مهمه،جمله ای اضافه تر از حد لازم و زیادتر از اعتقادم به زبون نیارم.


آهان!داشتم می خوندم که بر اساس تحقیقات،علاقه خانم ها به مردانیکه ظاهری زنانه دارن،در حال افزایشِ.دلیل این علاقه هم اینه که خانم ها فهمیدنمشارکت چنین مردانی تو زندگی زناشویی در هر زمینه ای،بیشتر از مردانِ مغرورِ چون،از روحیه لطیف تری برخوردارن!!!!!و اینکه قبلترها به دلیل اینکه فکر میکردن اینابهت مردانه که از نظر ظاهری در مردها وجود داره، قابل انتقال به فرزندان هست مایلبودن به این ازدواج ها و الان فهمیدن چیزهای دیگه ای میتونه روی ظاهر تاثیرگذارباشه و بدون اینکه طرف مقابلشون دارای ظاهری مردانه باشه میتونن فرزندان دلخواهشونرو از نظر ظاهر،در آینده داشته باشن.در ظاهر هرچند منطقی به نظر بیاد این اطلاعاتاما آیا خانم ها از رفتار زنانه در وجود مردان لذت می برن؟!اگه این یه واقعیتباشه،و در ایران هم این آمار صحت داشته باشه،درواقع اینطور به نظر میاد که خانم هابه وجود یه همجنس تو رفتار میل بیشتری پیدا کردن!

آقایون انصافا خانم ها رو به کجا رسوندین!!!:|

تـا اطــلاع ثـانـوی ......

ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: شنبه 26 فروردين 1396 ساعت: 22:51

صفحه بندی