من یه دختر به شدت ترسوی بهدرد نخورم...آره به درد نخورم.
فکر کن تو خیابون فکرت مشغول حساب و کتاب باشهو واز طرفیسرت تو گوشی لعنتیت باشهو مشغول جواب دادن به یه پیام مهم و در عین حال به سؤالخواهرت جواب بدی و یهو سرتو بگیری بالا که نخوری به کسی و دقیقا روبه روت یه آقاکه جزام داره ایستاده باشه و تو ناخواسته ازترس یه تکونی خورده باشیو اونم فهمیدهباشه که ترسیدی،چه حسی داری!خجالت کشیدم ازاینکه ترسیدم، بدم اومد اون لحظه از خودم.منبارها دیدمش تو شهر اما فقط امروز کمی جاخوردم چون اصلا حواسم به آدما نبود.
خدایا ؟:(
پ.ن: خواهشا اگه یهو توچنین موقعیت هایی دخترا جا خوردن ناراحت نشین،باور کنین بعضی از ماها(مثل من،دقیقامن) دراکثرمواقع از سایه خودمونم می ترسیم.
ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال میکنید
برچسب: لعنت به من,لعنت به من چه ساده,لعنت به من مازیار فلاحی دانلود, نویسنده: بازدید: 173