من تورا میبینم و تو همه را...

خرید بک لینک

میرفت سرکار که پیام داد...

گفت: یادته همش میگفتی دلم یه آدم پاک میخواد که گذشته ای نداشته باشه؟(منظورمون بیشتر در زمینه عاشقانه ست،چون به شخصه خطاهای کوچیک دیگرو اگه توبه باشه بعدش و خدا ببخشه،منم میتونم فراموش کنم، اما زمینه عاشقانه رو بنده عاجزم)

گفتم:آره همیشه همینو میخواستم

گفت: یادته میگفتم نمیشه،همشون یه گذشته ای داشتن تاحالا؟

گفتم: آره،همیشه گفتی.

گفت: یکی پیدا شده تو زندگیم که هیچ گذشته ای نداره.اینبار اشتباه نمیکنم و مطمئن شدم پاک ِ،میدونی که !من خیلی زرنگمو میتونم بفهمم واقعیتو...[(همیشه میگه تو دیرتر به حرفام میرسی، چون تجربم بیشتره:)]

این همیشه بزرگترین خواسته زندگی من ِ، اینکه یکی بی هیچ گذشته ای تمام آیندم باشه.اصلا مگه داریم اتفاق قشنگتر از این تو زندگی یه آدم!

همینجوری که خیره شده بودم به مهر و داشتم تو ذهنم شخصیت یه آدم بی گذشته رو تصور میکردمو درحال ذوق زدگی بودم که وای بالاخره معلوم شد که هستو فلان، اصلا یادم رفت دعاهای بعداز نمازمو!!!!!داشتم تو خیالم اون آدم بی گذشته رو کنارش می دیدم و لبخند میزدم به دوستمو بهش تبریک میگفتم،اما به خودم که اومدم،دیدم دعاهای امروزم مدلش فرق کرد!

وسط خیالم یهو گفتم،درسته من مثل اون تجربه ندارم که زرنگ باشم،ولی دلم به یکی مثل تو خوشه،تویی که زرنگ تر ازش نمی بینم،تویی که قابل اعتماد تر ازش نمی بینم.جز تو هیچکسو باور ندارم.پس من زرنگ ترم که به تو اعتماد دارم نه به تجربه هام!:)

دیدی گول نخوردم و از بی تجربه بودنم ناامید نشدم؟!:)به تجربه اعتقادی ندارم چون مطمئنم که:همه دنیا بخوادو تو بگی نه، نخوادو تو بگی آره تمومِ.

تـا اطــلاع ثـانـوی ......

ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 15:38

صفحه بندی