دیــر نــوشــت

خرید بک لینک

کلیاتفاق جالب و دوست داشتنی افتاده برام که خیلی هاشو ننوشتم.اما همشو تو دفتر شخصیخودم نوشتم:)هرکاری می کنم که فقط این وب بشه دفتر خاطراتم نمیشه!بازم یه سرییواشکی ها رو تو دفترم می نویسم.اصلا به نظر من دفتر خاطرات لازمه زندگیِ.راستشدلیل اینکه میترسم از نوشتن یه سری چیزا،اینِ که نگرانم نوشته هام اونطور که بایدتحلیل نشه و موج منفی داشته باشه،میترسم ولی نه از برداشت ها!میترسم از اینکه بعدابابتش از جانب خدا بازخواست بشم که راهی کج شد،فکری منحرف شد،که درستی غلط شد!اصلاهمین تفکر گاهی به حدی آزارم میده که میگم وبو ببندم و خلاص شم.هرچند که پشتتمامشون فقط نیت خیر و مثبت بوده اما خب دیگه...اینم مدل منِ:) پس از دیر نوشتنمگله نکنید.

بایددرواقع 29 ثبت می شد این پست،ولی خب آدم وقتی فکر میکنه میخواد بمیره که دنبال ثبتنیست:) این زلزله عجب دااستانی شده!ایندفعه خیلی شدید بود خدایی!قشنگ حسشکردم!ایندفعه خیلی ترسیده بودم.زلزله که اومد اولش جوری که خودمم باورم نشده بودبا صدای بلند گفتم:زلزله!

کسی بهمتوجه نکرد!مادرم و خواهرم داشتن درمورد شب یلدا حرف می زدن درواقع در یخچال بازبودو مامانیم داشت میوه هارو میذاشت توش و خواهرم کنارش بود و بازدید می کرد.خلاصهوقتی لرزش بیشتر شد داد زدم زلزلههههه!دیدم کسی از آشپزخونه نمیاد بیرون، خودمرفتم تو!نگاشون کردمو گفتم :زلزلهههههه!خلاصه وقتی به خودشون اومدن زلزله رفع زحمتکرده بود!خدایی داشتم فکر میکردم چند نفر اینجوری واسه نجات یه عده دیگه جونشونواز دست دادن!بابا تیز باشید خب!فکر کن تازه وقتی فهمیدن مامانم دریخچالو میبنده ومیاد بیرون!یعنی آرامشش منو کشته! جالب اینجاست که متوجه نشده بودن خیلی!و بعد ازشنیدن صدای من هربار فکر کردن تموم شده و ادامه می دادن به کارشون:)کلی هم خندیدیمبعدش!یکم داستانو طنزش کرده بودمو اونام فقط می خندیدن!

یه تکونکوچولو بودا!ای جونم خدا:)

یه نکتهاینجا هست که آزارم میده!بقیه اصرار دارن که زودتر از اونا متوجه می شم!آخه دفعهقبلم من متوجه شدم!یه جوری میگن معصومه زودتر از ما می فهمه که ...خب به آدمبرمیخوره!:))) دوستان حیوانات قبل از وقوع زلزله متوجه میشن ولی بعد از وقوع،زودترفهمیدن رو جز حُسن درنظر بگیرید لطفا.

لابدمیگید ما که چیزی نگفتیم!آره میدونم ولی بد نگاه می کنید آدم می فهمه خووووو!

پ.ن:یه تشکر هم بکنم از مخاطبان مهربون خودم،ممنونم از اینکه اشتباهات نوشتاری من رو بهم می گید.آخه خیلی از این پست ها از طریق موبایل ثبت می شه و خب میدونید دیگه گوشی کلمه ثبت شده داره و گاهی کلمه ای رو جایگزین کلمه دیگه میکنه،هرچند خودم دقت میکنم ولی گاهی از دستم درمیره.خلاصه مممنووونم به شدت ازتون

تـا اطــلاع ثـانـوی ......

ما را در سایت تـا اطــلاع ثـانـوی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 15:38

صفحه بندی